Cercetare și strategie de media
Strategia 360 implică deopotrivă mediul online și mediul offline.

Procesul de documentare pentru realizarea strategiei de media începe după ce primim brieful de la client nostru. De cele mai multe ori, aceste obiective se traduc în creșterea vânzărilor pentru magazine online.
Cercetare
Etapa de cercetare începe cu analiza targetului socio demografic la care trebuie să ajungă mesajul tău. Pentru a identifica comportamentul cumpărătorilor, utilizăm baza de date de la Biroul Român de Audit al Tirajelor, prin intermediul Studiului de Audiență și Trafic Internet (SATI).
Strategie personalizată
Fiecare business are particularitățile și provocările sale. Echipa noastră găsește variante originale și creative pentru a transmite publicului-țintă mesajul potrivit, la locul potrivit, în momentul potrivit. Organizăm abordarea 360 grade și continuăm cu planificarea și cumpărarea de spații media.
Conversion este membru BRAT și deține toate instrumentele de cercetare și planificare pe care piața de publicitate le consideră de referință.

Medii de comunicare offline
Tu trebuie doar să ne comunici bugetul pe care îl ai la dispoziție, apoi să lași în seama noastră multiplicarea vânzărilor, fără a depăși pragul pe care ni l-ai comunicat. Organizăm campanii personalizate în toate mediile de comunicare offline.
TV și Radio
OOH
Cinema
Vrem să te cunoaștem!
Dă-ne mai multe detalii despre proiectele tale, iar noi venim cu un feedback foarte curând!
„Colaborăm foarte bine cu Conversion pentru a loializa clienții eMAG din România, Ungaria și Bulgaria. Prin intermediul platformei Conectoo livrăm rapid, direct în inbox, milioane de newslettere și notificări personalizate care îi ajută pe clienții noștri să cumpere produsele și serviciile de care au nevoie.”




„Profitshare a avut și are un rol foarte important în succesul eMAG, reușind să ne livreze în permanență vânzări profitabile.”


Îți construim campanii vizibile susținute de toate mediile de comunicare offline.