Oriflame
Oriflame ne-a oferit oportunitatea de a realiza unul dintre cele mai frumoase proiecte din portofoliul nostru: O legatură unică



Provocare
Provocarea Oriflame a constat în eliminarea barierelor mentale ce țin de exprimarea sentimentelor mamelor și fiicelor deopotrivă.
Soluția
Soluția noastră a constat în organizarea unui concurs în care cuplurile mamă și fiică și-au înscris poveștile. Acestea au fost supuse votului public și, în final, câștigatoarele au fost premiate. Pentru a oferi vizibilitate proiectului, cuplul Andreea Raicu și mama ei a fost imaginea campaniei la prima ediție. Pentru acest concurs am realizat un site dedicat, optimizat inclusiv pentru table și smartphones.
Rezultatele
Aproximativ 500 de povești au fost înscrise în doar 6 săptămâni de concurs și au primit în total 48 000 voturi. Aproximativ 87 000 utilizatori au vizitat site-ul campaniei. Datorită succesului acestui proiect, a fost realizata și a doua ediție. De data aceasta cuplul model a fost Adela Popescu și mama ei. Aici poți vedea site-ul proiectului.
500 povești înscrise
48 000 voturi
87 000 vizitatori
Adelina Toma – Senior Online & Social Media Specialist CE Cosmetics Oriflame Romania
"Am regăsit la echipa de la Conversion, o sincronizare perfectă cu specificul produsului, a direcției și a conceptului creativ. Echipa a transformat emoțiile din brief în ceva aparte"