OLX

După promovarea brandului Mercador, care a ajuns în top 3 cele mai vizitate site-uri din România, noua provocare a fost comunicarea unui nou nume, fără a-i pierde poziția în top. Mercador a devenit astfel OLX.



Provocarea
Provocarea a constat în comunicarea noului nume astfel încat să transferăm capitalul de încredere pe care îl deținea Mercador și către OLX, menținând, în același timp, traficul site-ului.
Soluția
Campania de media realizată de Conversion a durat două luni, timp în care am ocupat cele mai bune spații de publicitate de pe site-urile din România, la prețuri imbatabile. Formatele mari, speciale, de impact, au contribuit în timp record la construirea notorietății noului brand. Textele plătite care apăreau în motoarele de căutare au fost regândite astfel încât să fie relevante pentru căutare și să transmită totodată modificarea numelui. Atât campaniile de AdWords, cât şi comunicarea pe cele mai mari site-uri au reprezentat elemente-cheie în comunicarea noii identităţi. De asemenea, am avut în vedere și campania de teasing a noului site, anunțând publicul, printr-un counter din site, că urmează să afle „o nouă veste”, fără a dezvălui secretul. Totul a fost un mister până în dimineaţa zilei de 14 aprilie.
Rezultatele
După procesul de rebranding, www.olx.ro a devenit cel mai vizitat site românesc nu doar în categoria de anunțuri, ci în toate categoriile de site-uri existente. Aici puteți vedea topul site-urilor, în funcție de numărul de vizite.
20 000 000 afișări zilinic
1 500 000 vizite zilnic
900 000 vizitatori unici pe zi
Aida Ionescu
Marketing Manager Naspers Classifieds Romania
“Pe langa profesionalismul cu care lucram impreuna, Conversion ne ofera servicii variate prin care ne acoperim cu succes nevoile de promovare.”