Flanco

Conform celor mai noi studii, 70% dintre utilizatorii romani de internet folosesc terminalele mobile pentru a cauta produse si servicii si un procent de 15% le folosesc inclusiv pentru achizitie. In acest context, dezvoltarea variantei de mobile a site-ului Flanco a fost doar un pas firesc.


Provocarea
Pentru Conversion, dezvoltarea versiunii de mobile a site-ului Flanco a fost o provocare avand in vedere complexitatea proceselor si implicatiile acestora.
Solutia
In acest proiect, echipa de creatie a lucrat in stransa legatura cu echipa de dezvoltare si, sub coordonarea managerului de proiect, am reusit sa construim versiunea de mobil a site-ului Flanco oferind utilizatorilor cea mai buna experienta posibila.
Rezultate
Conform analizei realizate de www.wall-street.ro, site-ul Flanco a inregistrat "o crestere excelenta a experientei utilizatorului pe site-ul mobil, de la 61 puncte la maximul de punctaj de 100 puncte [...]"Radu Batranu, Marketing Director Flanco
„Parteneriatul nostru cu Conversion a inceput in urma cu 3 ani si tot de atunci rezultatele campaniilor noastre au inceput sa se imbunatateasca semnificativ. Conversion a obtinut pentru noi cele mai mici preturi pentru spatiile de publicitate online si offline, optimizandu-ne in permanenta bugetele de promovare.”